Workshop Office werkt voor jou

Ben jij die ondernemer die wil werken aan een kwalitatieve en professionele uitstraling en efficiënt gebruik van Office?

Je hebt geïnvesteerd in een mooie huisstijl. Je hebt een logo, je hebt kleuren en lettertypes gekozen. Je hebt een visitekaartje, een folder, een website of briefpapier laten maken.

Maar heb je je huisstijl overal doorgevoerd?

Heb jij je Office goed ingericht?

Heb je je Microsoft Office producten ingericht naar jouw huisstijl?

Begint jouw Word document standaard in het goede lettertype?

Maak jij een nieuwe offerte of factuur door een kopie te maken van vorige?

Heb je standaard sjablonen voor veel voorkomende documenten?

Werk je al met een diamodel in PowerPoint ingericht op jouw huisstijl?

Nee?

Je kunt veel tijd besparen door een goede basisinrichting van je Office producten. Werken vanuit standaard sjablonen geeft een herkenbare, kwalitatieve en professionele uitstraling. Bovendien heb je minder kans op fouten door het werken met sjablonen.

Moeilijk?

Nee hoor, in een workshop van 2,5 uur neem ik je mee in alle facetten zodat jij het zelf kunt doen. We werken 1-op-1 aan jouw documenten, met jouw huisstijl en jouw sjablonen. Stap voor stap laat ik je zien hoe wij Office voor jou laten werken en zorgen we ervoor dat jouw documenten helemaal volgens jouw huisstijl zijn.

We gaan samen alle (basis)instellingen opmaken, zodanig dat jij ook zelf weet waar en hoe jij deze kunt veranderen. Door alles een keer goed in te stellen, bespaar je veel tijd tijdens het werken en zorg je dat jouw documenten zonder twijfel in de goede huisstijl, consistent en in de goede opmaak zijn. 

Wat levert het op?

Aan het einde van de workshop is jouw huisstijl geïntegreerd in jouw documenten en templates. 

Zodat jij hierna:

  • Direct bij het opstarten werkt vanuit je huisstijl, in Word, Excel en PowerPoint
  • Je een aantal sjablonen hebt in Word voor veel voorkomende documenten
  • Je E-mailhandtekening(en) zijn opgemaakt volgens je huisstijl (ook voor je telefoon)
  • Je nog een aantal tips & tricks over efficiënt werken in Office kent.

 

Na afloop van de workshop ontvang alles wat we besproken hebben in een praktisch e-book. Zodat je het altijd nog even terug kunt kijken.

Zo werkt het

Deze unieke 1-op-1 workshop bied ik nu tijdelijk aan voor slechts € 139* (excl BTW). Een workshop gericht op ondernemers die efficiënt willen werken en hun huisstijl goed willen doorvoeren in al hun documenten en die geen tijd willen verliezen aan het telkens opnieuw instellen van hun documenten.

Voor de workshop begint stuur ik een intakeformulier. Hierin vraag ik jou alvast wat informatie over je huisstijl, veel gebruikte documenten, etc. Deze basisinformatie** is essentieel voor een praktisch verloop van de workshop. 

Daarna plannen we de workshop in en gaan we aan de slag!

*De workshop kan gehouden worden op jouw locatie of bij mij aan de keukentafel. Indien de enkele reis meer dan 25 km bedraagt zal ik reiskosten a € 0,19/km in rekening brengen.

**Heb je niet alle gegevens of heb je hier hulp bij nodig? Ik help je graag. Met mijn achtergrond in Adobe pakketten en Canva kan ik je ook ondersteunen op het gebied van huisstijl en kleuren.

vgo('process');